Ads

Sunday, November 11, 2007

Kaj je resnično?

Kaj je resnično? Kaj obravnavamo kot resnično? Kako realne so vse stvari, ki jih dojemamo. Kaj je to barva, kaj oblika? Kaj vera?
Prebil sem se do konca. Super knjiga. Alamut.
Da ti misliti, spoznaš neko novo življensko vprašanje, v bistvu ti odpre več vprašanj kot odgovorov. Vsa čast Vladimirju Bartolu, lep dokaz da tudi naši pisatelji lahko spravijo skupaj kaj več kot le jamranje slovencev in njihovo podjarmjenost skozi prostor in čas. Sam jemljem branje kot oddih, kot sprostitev in užitek, ne pa trpinčenje... In zato so mi razna domača branja tako odvratna. Kaj sem bral nazadnje? Na klancu... in naslednja knjiga ni nič boljšega. Mi je že slabo.

Ampak to, to je pa vendarle nekaj drugega, nekaj kar te vleče, da se prebijaš naprej, da knjige ne doživiš, ampak jo živiš! Tega je sposoben za moje pojme samo dober pisatelj. Na nazornih in morda klišejskih primerih zažneš misliti, zagledaš svet z drugačnimi očmi.

Ja, nič ni resnično, vse je dovoljeno...

Kaj pa vera, misel, razum?

1 comment:

Vid. said...

kaj je resnično? vse je iluzija... ne išči resničnega - nikoli ne najdeš :)
tko bi jst reku, sicer pa morm to prebrat enkrat :)