Ads

Monday, November 19, 2007

A bi imeli vašega ljubljenčka na koledarju?

Trenutno delam koledar za veterinarske postaje v tem delu države in bi potreboval še nekaj slik, da lahko naredim izbor najboljših.

Za kaj vas potrebujem?

Za vse, ki bi želeli imeti vašega ljubljenčka na koledarju mi pišite na primoz.cigler pri yahoo.com ali na številko 031 741 024, da se dogovorimo za fotografiranje.

Gre lahko za katero koli žival (od bika do hrčka), zbiram vse ponudbe!
Prosim da vprašate še svoje starše, dedke, babice, kogarkoli... ne bo zastonj (se pravi, da dobite plačano!).

Lep pozdrav in se slišimo!

19 comments:

Luka Podgoršek said...

Kaj pa če ti kar fotke pošljemo? :) :)
Mam jaz doma eno leto starega terierja:)pa eno štuk njižje imajo njeni starši čudovitega mačka, neki majcoon al kako že...ne vem točn.

CyMaN said...

Najboljše da mi pošleš na mail fotko v majhni ločljivosti (če želiš lahko daš tudi kakšen watermark preko), pa bom povedal če mi odgovarja. Ker imam neka pravila, ker design za koledar imam že v glavi.

Drugače pa fotke morajo biti v minimalni resoluciji 5MP, format 3:2, nešumeče in podobno.

Najraje bi videl, da mi sample pošljete na mail.

LP! Cy

Luka Podgoršek said...

Super. Ja kar na moj blog poglej,ma kar nekaj fotk od mrcine gor pa mi sporoci,lahko na mail. Lp,luka

CyMaN said...

Imaš odgovor na tvojem blogu :)

Drax said...

bok

sam mal smetim


krkššš(to j ko si režem žile)

se spomneš cy

CyMaN said...

Še nekaj - format 3:2 NUJNO ležeč!

duc said...

hmm.. bi bil kraljevski piton tudi interesanten ? oz. kraljevska pitonka ;)

CyMaN said...

Hm, na žalost ne, potrebujem nekako bolj "kmečke" domače živali...

Vseeno hvala za ponudbo!

Nejc Ucman said...

Zivjo!

Huh, ne bo zastonj? Jaz bi pa pričakoval, da boš ti plačal drugim, da sploh lahko daš ljubljencka od nekoga na koledar. :)

To je nekako tako, kot če bi ti modeli/portretiranci plačevali, da so lahko na fotkah. :)

Se pravi ti dvakrat zaslužiš, od koledarja, pa še od lastnikov živali (hipotetično). Kaj imajo pa lastniki od tega? Da lahko kupijo tvoj koledar? :D

Zanimivo oglaševanje, hehe.

Lp

CyMaN said...

Nejc, pa menda res nisi mislil, da bodo plačali lastniki ljubljenčka???

Seveda jaz plačam njim, če gre pa za fotografije je pa ta vsota še toliko večja...

Glede tega se pa res trudim biti korekten...

Nejc Ucman said...

Pol pa tako povej! Ker ta stavek namiguje ravno nasprotno!

"Prosim da vprašate še svoje starše, dedke, babice, kogarkoli... ne bo zastonj :)"

Lp :)

Nejc Ucman said...

Ker izgleda kot da bi s tem hotel povedat kakim mlajšim osebam, da naj prej starše vprašajo, ker pač ne bo zastonj, hehe. :)

CyMaN said...

Spremenjeno...

Nejc Ucman said...

Mnogo bolje!

Pa daj se spravi že galaksijo.si delat. :)

Luka Podgoršek said...

sem ti poslal kar mail

Lp,
Luka

Anonymous said...

Jst mam enga zlo lušnga malega kužka...čistokrvn mešanc :P

Anonymous said...

sem poslala sliko..

Anonymous said...

Lahk mojo zlato ribico, hehe.

CyMaN said...

Super, vsem ki me interesirajo sporočim do konca tedna :)

Hvala vam!