Ads

Monday, October 15, 2007

Slikal bom.
oz. vreme je lepo

Ah ja... danes je en lep dan.

Zakaj? Vreme se je izboljšalo. Zdaj bo spet jasno, weeehaaaa.

Kot opažate, sem spet postal len. Ne slikam več vsak dan. Pa kaj potem... če bi, ne bi naredil nič kaj uporabnega, samo šancanje brez namena. Ko bom dobil nov navdih, se pa javim.
In ja ... sem ga že dobil. Danes bom slikal. Slikal ponovno nebo. Deep-sky. V ozadju mi že teče Starry Night, da izberem tarčo za danes. Joj, komaj čakam. Sicer že sedaj vem, da bom imel probleme, samo brez tega tako ali tako ne gre. Jesensko nebo je tu, kmalu bo eno leto kar sem si kupil teleskop. Do zdaj mi je super služil. Ko dobi novo stanovanje mi bo še boljše. Ena večja stvar mi še manjka do popolnega "setupa". Dober guide-cam oz. po naše: kamerca za vodenje teleskopa (popravljanje napak sledenja).
Bo, tudi to pride na vrsto. Vse po vrsti.

Uh kaj je še... novega lepotca sem naročil in plačal, računam da pride naslednji teden k meni. To bo še sekalo! Yeah.

Pri izdelavi spletnih strani sem se nekoliko umiril. Končno bom dobil plačano za tisti dve strani, ki sem ju delal celo poletje + dobivam prve svoje stranke.

Danes spet brez slike, obljubim pa da bom pokazal tukaj svoj današnji plan, če bo uspel, tako kot ga planiram.

Clear Skies!

4 comments:

Anonymous said...

Primož :D
Kje ti cajt najdeš..
Mi se mormo pa učit! nikol mi ne znese.. ko je cajt je grdo vreme ko ni cajta se je treba pa učit! Jutr pa kemija .. aaaa

CyMaN said...

Čas si je potebno vzeti.

Slikanje pa ni ratalo. Guiding problems, grrrr. Bo potrebno HQE5 kupit al ka je že ta kamera.

Anonymous said...

manual guiding je lažji ker gre lahko manj stvari narobe :P

Anonymous said...

jo kake bedne slike