Ads

Wednesday, October 24, 2007

Canon 70-200mm f/4.0L IS USM

Saj ni kaj veliko za pisat. Skratka:

ŠPICA OD OBJEKTIVA!

Ta nakup sem planiral že od prodaje Sigme 135 -400mm. In ni mi žal. Majhna teža, hitro in tiho ostrenje, IS, blenda, kvaliteta izdelave. Morda pogrešam par mm, ampak to se da s kakim 1,4x konverterjem popravit.
Testa ravno nisem prapravljen delat, dam pa nekaj kvazi sampleov.

mmm, round bokeh ... (slikano skozi mokro strešno okno, zato niso krogci lepi)

USM anyone?

200mm f/4.0 ISO200 1/320s (vem, grd primer)
100% crop

barve in bokeh ...

indoor ?
Kaj me špona po dolgem in počez? VREME!
Pričakujem obetavne in sončne počitnice, do zime že lahko finančno opravičim nakup (psihično ga je objektiv tako ali tako že sam).

4 comments:

Lenart Senica said...

Komi čakam, da ga daš mal za pošlatat:D
Vreden več kot moja oba objektiva in body skupaj :o ;)

Bokeh pa nič posebnega. Boš moral poseči po 200 f/1.8 :DD

CyMaN said...

Dobiš jutri :)

No ja, tolk pa spet ni vreden. Je pa v istem velikostnem rangu (torej štirimestna cifra) :D

200 f/1.8 - mah sroušna :D

Anonymous said...

čestitam za pridobitev :D

Kok je na fotki 100 % crop :S?

CyMaN said...

hvala!

izrezu sem del slike pri 100% ločljivosti