Ads

Monday, August 20, 2007

Nazaj sem



...sliku sem :|

8 comments:

Mih@ said...

Kolk od tega je šum/dead pixli, kok pa zvezde? Ker tole zgleda ful preveč pisano :D

Anonymous said...

A to si bil res na Marsu ?

Ful dobr ...

Anonymous said...

mega ;)

Vid. said...

car :D dej nared pravilno obliko slike brez tega črnga :D

CyMaN said...

mih@:

vse kar vidiš so zvezde, ker sem naredil polno kalibracijo. Hot-pixle sem odštel z dark frameom, prav tako bias (offset) frame (nepravilno odčitavanje vrstic s senzorja) in delil flat, da smeti na senzorju ne pridejo do izraza. Za barve sem samo v post-obdelavi saturiral na +25. Pa minimum filter je uporabljen, da sem se znebil malo zvezd. V treh enournih ekspozicijah se namreč nabere zvezd ko dreka!

Mju - hehe, na Marsu se enako vidi kot iz zemlje...

Hvala!

Vido, ne morem naredit pravilne slike, ker mi manjka en del mozaika. Bom poslikal ob priliki, da bo kvadrat. :)

Aja, tole je canon 50mm na f/6.3, ročno ostrenje preko compa...

Lenart Senica said...

V tem si res mojster, cy.
Če bi bil cel mozaik, bi si kupil en print 100cm po stranici. Izziv za naslednje poletje;)
50mm rox.

CyMaN said...

Ja, že razmišljam o odkupu kakšni reviji. Menda je to ena najboljših posnetkov rimske ceste v svetovnem merilu ever. :)

CyMaN said...

aja, četrti del pride menda še to sezono, samo zdaj bo luna, morem počakat kak mesec :)