Ads

Sunday, August 26, 2007

3350g

Mnogi verjetno ne veste, da se tudi ribič... saj vem, vedno znova presenečam... Včeraj smo imeli eno tekmovanje v Karlčah (pri Kostanjevici na Krki). Slike so bolj kot ne reportažnega tipa, hvala pa Kaji, ki je vse skupaj super poslikala.


hja, tko se je zaželo... bolj bogo :P

konkurenca!

prva riba!

uh ja, druga riba (ta je bila ena večjih, nič gledat moje roke!)

SuperVaba :)

tri takele krapče sem ven potegnu (primerjajte izraza!)

uh ja, pol se je pa začelo!

Kaja - Sneguljčica z metuljčki

drugi komad...

...je mel več kot 1.5kg

happyfool?!

po treh urah so prišli neki strici s tehnico

... ki je pokazala 3350g

vse zasluge za tako uspešen ribolov gredo mojemu fan clubu!

strici s tehnico so ugotovili, da sem v skupini mladincev največ ujel!

padale so opazke v smislu: "pa kako je lahko ta med maldinci, če ma pa že punco?"

uh, nagrado je bilo treba takoj preverit...

še cela grupa zmagovalcev - mi spredaj smo mladinci, zadaj so člani...

poziranje1

poziranje2
Drugo leto bo pa težje - bom že mel člani, tam pa je hujša konkurenca... Je pa res, da sem včeraj absolutno bil tretji!

Se slišimo!

3 comments:

Vid. said...

jebemti :P ti si res sanjski moški/srečni izbranec/astronom :D

Aljo said...

supr :D
bravo

CyMaN said...

vido hehe!

aljo hvala!