Ads

Saturday, May 26, 2007

Zaključni koncert orkestrov GŠ Brežice

Lepo pozdravljeni!

Verjetno se sprašujete kaj se dogaja z mano zadnji teden? Le kaj me je pičilo, da spet blogam? In to redno? No ja, predlagam da se s tem vprašanjem ne mučite preveč, ker jaz sem se namučil kaj precej, pa nisem našel vzroka. Verjetno je le trenutna slabost (upam, da mi bo še dolgo slabo)...

Ja, za danes kratka reportaža. Slike so, kakršne so. Preveč jih je. 1G kartica je polna.

Uh ja, Sigma je zakon.

Fish-eye wannabe...
Vokal...
Tenor sax, če se ne motim...
Moja sošolka Ana...
Saxi...
...
Moja Draga, koncertmojstrica...
Vokal2...

Godala...
Kontrabas...

Kaja Rožman...
Zmantran sem :P

10 comments:

CyMaN said...

Thanks!

Wow, I didn't know that even foreign visitors are here as well. :)

SaXsIm said...

zgleda že dobro ;) Kak je blo pa slišat?

CyMaN said...

Dobro so igral. Je bila pa (vsaj zame) kvaliteta premo sorazmerna s časom - godalni, simfonični in pihalni orkester.

Lenart Senica said...

sigme so kurac, fotke pa dobre

CyMaN said...

Ja leny, sj maš prav, to je samotolažba glede Sigme :D

Je v planu zamenjava, če mi jo bo uspelo prodat ;)

Lenart Senica said...

bom js tvojo sigmo kupu, sam da dobiš dnar haha;)
sigme so čist kul. na nikonu sploh

CyMaN said...

Hehe, na Nikonu delujejo bolje, ker niso tako slabe v primerjavi z Nikkorji, kakor so slabe v primerjavi s Canoni :D

Hec, da ne bo kake zamere ;)

Lenart Senica said...

prej obratno:P
ne, nikon je boljš k kenon.
kr poglej na moj blog..

CyMaN said...

Lenč, vem to. Sem mel priliko poznat par Nikkorjev in so me vsi navdušli. Začenši s kitom.

Lenart Senica said...

Hehe, zadnja slika;)