Ads

Friday, May 25, 2007

Lej ati, kak se dobro vidi!!!

AD Krško je včeraj organiziralo javno opazovanje Lune in (neuradno) Saturna.
Poročilo? Slike govorijo zase...

Opazovanje pri mojem teleskopu......še vedno...

...in še vedno.

Meade SC in homemade Newton na dobson montaži.

Ja, meni ni manjkalo opazovalcev (kjer je se največ vidi, je največja gneča, hehe).

Kasneje smo se igrali z laserjem... Na Jedi style:
...pa tudi tako:
Super je bilo!

Super večer je bil, z vremenom nismo imeli težav, seeing (ali na razumljiv način: migetanje ozračja) pa je bilo na sprejemljivi ravni. Pogledali smo si tudi Saturn. Na platnu ob domu je bilo možno videti živo sliko Lune (teleskop > video kamera > laptop > projektor), jaz pa sem predstavil še nekaj astro slik.
Vsem, ki vas ni bilo, je lahko žal. Sicer pa vas potolažim - ni bila zadnja priložnost.

Moj intervlju od Blaža Šunte (hvala za obisk ;):
link

1 comment:

Unknown said...

No, pa zvem :)! Sem iz Novega mesta, kjer očitno sorodne astronomske duše ne bom našel. Krško mi je pa zelo blizu, tako, da bi se z veseljm priklučil vašim aktivnostim ! Sam sem prof . RP , učim v Škocjanu, 35 let, poročen, 3 letna hčerkica,...
Imam pa SW 120mm refraktor, ki bi lepo stal ob vaših (v glavnem?) reflektorjih (skozi katerega še nikoli nisem zrl, pa bi zelo rad).
Kdaj in kje se naslednjič dobite oz. kje se dobivate (očitno ste mi najbližje AST. društvo) povejte, še koga pripeljem :)
LP
Aleksander Božič aka SandiBandi