Ads

Thursday, March 15, 2007

Vritev v orkester in (astro)fotografski uspeh!

O, ja!

Pred enim tednom sem se odločil, da bom začel hoditi spet k orkestru. Ugotovil sem, da glasbo pogrešam zadnje čase in da sem se v orkestru GŠ Krško odlično počutil (dokler sem hodil). Ja, in prejšnjo nedeljo me nenadoma spreleti pri kosilu: "mami, js bom hodu nazaj h orkestru!"
No ja, včeraj sem bil na prvi vaji. Večinoma so vsi veseli, da sem nazaj.
"Bil sem na 2-letnih počitnicah, yeah!" V glavnem, upam da mi bo uspelo se naučiti tiste tri komade, ki naj bi jih igrali čez en mesec v Jesenicah.
Obiskal sem mojega nekdanjega profesorja Staneta Cetin
a. Videl ga nisem že vsaj 1 leto, oz. se ne spomnem več, kdaj sem ga nazadnje...

Ja, drugi del bloga pa je moj uspeh. Dosegel sem namreč 2. mesto na svetovnem fotografskem portalu DPChallenge.com. Evo, povezava do slike je tukaj, sem pa na prošnje nekaterih uporabnikov naredil tudi prodajo printov. Skratka: moj daleč največji fotografski uspeh!!!

Evo, jo, da jo še tukaj pripopam, za tiste ki se vam ne ljubi brati vsega...

3 comments:

Anonymous said...

Čestitke ^^
Rabiš managerja? :P

CyMaN said...

haha, sam res :)

Mah, ni nekega hudega navala, bom zmogel sam (vsaj za enkrat ;)

Anonymous said...

mah ka si ti mal al pa čist prfukjen! mat zmešan si do obisti