Ads

Tuesday, March 13, 2007

Igra in dela prost dan za izbrane

Vsa čast našemu učnemu sistemu. Danes me ni bilo nič v šoli, če ne štejemo tisto ko smo prenašali sem in tja praktikable in zadnjih 20min šeste ure, ko je bilo veliko nakladanja v stilu Neprijetne resnice (ki, mimogrede, ni slab film).

Ja, Visoko pesem smo menda še zadnjič uprizorili. Vse je šlo brez večjih težav...
Po predstavi smo bili fraj, hehe. In to od 10h naprej. S Kajo in sošolkami/prijateljicami sem šel najprej na sladoled, potem pa v Jazz na igro taroka, morilca in deci jagodnega soka. Skratka super!

Čez noč sem slikal.... nebo, tokrat resno!


Ob 12h sem šel v hišo in zaspal, oprema pa me je počakala do jutra. Rezultat je občutno boljši kot prvič, ampak še vedno se je celotno polje nekam premikalo med slikanjem, tako da sem dobil neke čudne črte čez polje. Bo potrebno ponoviti. Sliko pa vseeno dam sem.



No comments: