Ads

Saturday, March 24, 2007

Ko je vreme slabo, pa se smeješ...

O ja!

Danes je slabo vreme, res... Celo noč je deževalo, dežuje zdaj in kakor kaže še ne bo kmalu ponehalo. Sobota popoldne je, mene pa ob tej priložnosti prime, da spet pišem... Kljub vremenu nisem slabe volje... Imam razloge :)


Včeraj smo se elitna skupina fizičarjev (in fizičark) iz Gimnazije Brežice odpravili v Novo mesto na področno tekmovanje iz znanja fizike. Na žalost sem šel sam iz našega razreda... Kaj naj rečem... naloge se mi niso zdele pretirano težke - reševali smo od 14h do 16h, jaz sem zapustil učilnico 20min pred koncem. Že iz obešenih rešitev sem takoj videl da niti nisem slabo reševal. Prej obratno - dobro mi je šlo.
Po tekmovanju smo imeli kosilo, potem pa kako uro in pol prostega časa. Z Ilcem in Trebuškakom smo šli dolgčas zapravljat na atletski štadion pred šolo. Najprej malo teka...
... in shoes fighta......na koncu pa smo spoznali, da bo najbolje igrati lustik...

Ob povratku prof. Ivšić nenadoma potegne iz torbe list z neuradnimi rezultati... Wooohaaaa... 21/30 pik => grem na državno. Zzzzzakon!

1. naloga: 10/10
2. naloga: 10/10
3. naloga: 1/10 (hja, se zgodi, če namesto gibalne količine računaš kinetično energijo - kaj pa naj, če ne določijo exaktno :))

Ker smo se vrnili v Brežice ob 19h, sem tam tudi potem prespal... Kaj pa naj, hehe?

O ja! (((ugotovil sem, da to besedno zvezo ogromno uporabljam... po navadi sicer kar tako, včasih pa z namenom))) :)

4 comments:

Lenart Senica said...

čestitam za fizko! se vid, da si z mano v razredu...
:)

fotke pa, hehe, bo boljše;) si mel kittyja al sam 50ko? ker 18mm res nardi svoje - to morš iskoristit;)

CyMaN said...

hvala, da sem lahko s tabo v razredu :)

sam 50tka je bla zravn :P

Ja, široki kot je tut men zakon. js mam rad te extremnosti - al zelo širok, al pa zlo ozek.

Mah, fotke so tak, da se vidi ka smo delal. Tipični snap-shoti, ka češ...

Vid. said...

bravooooo pffff fiska je jebena stvar, ti pa kr taku z levo roko jo pelješ ;) čestite :D

Anonymous said...

Čestitam, da si zadjo fotografijo objavil 16.4.1007. Vedno si bil pred časom.
mami