Ads

Monday, September 24, 2007

Ena spletna stran... malo marketinga

Danes sem postavil na strežnik novo spletno stran, ki sem jo delal ta in prejšnji mesec. Gre za kamnoseka v Krškem, ki ga poznam, ker je tudi on včlanjen v Astronomsko društvo Krško.
Torej verjetno že veste da sem se zadnje čase malo posvetil izdelovanju spletnih strani kot dodatna dejavnost. V ta namen imam postavljeno spletno stran, ki je zaenkrat še bolj slabo obiskana (vsaj tako pravi Google Analytics), ampak verjamem da se bo statistika z linkanjem iz izdelanih strani znatno izboljšala.

No, da napišem malo o strani:
- želje stranke: temen design, ne preveč kompliciranja, preglednost
- rezultat: statična spletna stran napisana v HTML-ju in CSS, vstopna stran animirana v Flashu.
Ogromno je bilo pregledovanja promocijskega gradiva (beri ena vrečka prospektov), potem slike sem deloma dobil že digitalne, nektare sem skeniral. Ideja za design? Hotel sem nekaj dinamičnega, ne pa spet preveč kompliciranega in provokativnega. Pisava je povsem običajna, tako v menuju kot na strani. Prav zaradi poživitve sem si dovolil malo vijuganja in izživljanja, pa spet ne preveč, nimam pa nobenih rolloverjev, ker mi ne pašejo na stran.
Glede prve (Flash) strani: namen je pritegniti obiskovalca (za tiste z malo počasnejšo linijo sem se pa tudi potrudil s preloaderjem, da vedo, da je še čas za kavo z mlekom...)

http://www.kamnosestvo.com/

Kako pa vas pritegne?
Ajmo, čim več kritik, pa tut pohvale še prenesem...

2 comments:

pegaso said...

Men je kar dobra, pogrešam pa malo več fotk oz. galerijo izdelkov.
Pa mogoče bi vseeno za te zadeve izbral svetlejšo podlago - saj vem zahteva naročnika pač ;)

CyMaN said...

hja, morda pa še pride :)